Social

PIB-ul si campania

Campania electorala pentru alegerile locale este principalul eveniment economic al sezonului. Cum?, se vor grabi multi sa intrebe. Un eveniment eminamente politic poate genera miscari in plan economic? Raspunsul este da. Si inca cum!

La Bucuresti, principalele partide si-au desemnat candidatii. Se lupta, asadar, Ludovic Orban, Cristian Diaconescu si Vasile Blaga, alaturi de alti cativa candidati cu sanse mai mici. Cei trei, reprezentand PNL, PSD si PD-L , vor arunca in joc nu doar carisma lor, daca o au, nu doar forta partidelor pe care le reprezinta, acolo unde exista, nu doar locomotivele electorale, cum sunt Basescu, Tariceanu si Geoana-Nastase-Iliescu, ci si bani, foarte multi bani.

In perioada urmatoare vom asista la pavoazarea oraselor cu afise publicitare de campanie. Din ele ne vor surade rugator candidatii. Si nu doar in Bucuresti, ci in intreaga tara. Va dati seama cata treaba e acum la tipografii? Cata hartie si energie se consuma? Dar, pana sa se faca afisele, la modul propriu, e nevoie de concept, idee, creativitate . Alta industrie, cea a publicitarilor, care creste, care va avea de treaba cat pentru patru ani de-acum inainte.

 

Continuarea in Saptamana Financiara 


Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de Stiri Principale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea