Social

Pernod Richard pleaca in cucerirea vinurilor de lux

Pernod Richard, cel de-al doilea mare producator de bauturi alcoolice din lume, are in plan introducerea unui nou vin din categoria premium pentru brandul de sampanie Mumm, anul viitor, pentru a concura cu LVMH Moet Hennessey Louis Vuitton si pentru a atrage mai multi clienti, scrie Bloomberg. Pernod, care a obtinut brandul Mumm in urma preluarii de anul trecut a Allied Domecq, pentru suma de 13 mld. $ (9,78 mld. euro), a afirmat ca imaginea brandului a avut de suferit din 1990, cand sampania a inceput sa fie vanduta in supermarketuri pentru 19 euro (25 $). Dom Perignon 1996, care este detinut de LVMH, se vinde cu 300 de euro (225,8 $). (continuarea in Ziarul Financiar )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea