Pentru elevii clasei pregatitoare din cadrul Scolii Gimnaziale numarul 10 “Radu cel Mare”, Targoviste, primul an de scoala va incepe cu o surpriza. P&G a renovat sala de clasa in care acestia vor invata, pentru a le oferi un proces de acomodare cat mai usor, odata cu prima lor experienta pe bancile scolii. Complet reabilitat si redecorat - de la pardoseala si pereti, pana la mobilier si elemente decorative, spatiul este definit de o atmosfera creativa si prietenoasa, in care cei mici se pot simti ca acasa. Designerul de interior Adela Parvu si echipa sa si-au propus sa creioneze un loc inspirat de povestile copilariei: formele rotunjite si culorile delicate se completeaza si formeaza un spatiu primitor si calduros, in timp ce mobilerul modular ofera flexibilitate si permite reasezarea bancilor, pentru a asigura distantarea sociala pentru siguranta elevilor.
„P&G si brandurile sale isi continua misiunea de a fi o forta a binelui si a cresterii, intr-o perioada in care comunitatile au nevoie de o si mai mare implicare din partea noastra. Astfel, continuam campania O Sala de Clasa ca Acasa cu o noua clasa care nu doar ca a fost reabilitata complet, dar este si pregatita sa respecte conditiile de distantare, pentru siguranta elevilor si a familiilor acestora”, a spus George Carpov, Company Communications Manager P&G.
Programul O Sala de Clasa ca Acasa a fost lansat in 2018, odata cu renovarea unei sali de clasa din cadrul Scolii Generale Rasi, judetul Ialomita. In 2019, a doua editie a programului a ajuns in Scoala Gimnaziala Sohatu, judetul Calarasi. Aceasta initiativa isi propune sa imbunatateasca viata romanilor, transformand salile de clasa in spatii sigure, prietenoase si inspirationale, pentru a oferi celor mici un mediu adecvat pentru invatare. Selectarea scolilor beneficiare este realizata cu ajutorul ONG-urilor active in aceste zone - pentru cea de-a treia editie, Scoala nr. 10 din Targoviste a fost aleasa impreuna cu asociatia Act for Tomorrow.
Despre Procter & Gamble
P&G deserveste consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de incredere, de calitate si superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® si Tide®. Comunitatea P&G desfasoara operatiuni in aproximativ 70 de tari din intreaga lume. Va rugam sa vizitati http://www.pg.com pentru noutati si informatii suplimentare despre P&G si brandurile sale.
Pentru mai multe informatii va rugam contactati:
Procter & Gamble
George Carpov, Company Communications Manager SEE North & Central
carpov.gb@pg.com, 0737 959 149
Surse foto: P&G
Advertorial