Social

Moda pick-up-urilor in Europa este destul de recenta. Asta nu-i impiedica pe japonezii de la Mitsubishi , cei care incet-incet transforma papucul intr-un must have, sa viseze frumos si la piata europeana. S-au gandit serios cum sa faca si l-au reconceput pe L200.

A iesit o masina pe care spera s-o vanda, pe continentul nostru, in peste 30.000 unitati anual. Avand in spate o traditie de 60 de ani in productia de pick-up-uri si 70 de ani de tehnologie 4 X 4, Mitsubishi are dreptul, pana la urma, sa viseze la orice.

Insa fanii modelului precedent (castigator, in 2003, al Cupei Mondiale FIA Cross Country) vor fi, probabil, surprinsi de noile forme rotunjite ale noului L200. Cel putin, prin coclaurile din imprejurimile Sibiului, unde M Car a prezentat presei masina, au fost destule voci care au soptit, pe la colturi, era mai frumos vechiul model!.

Daca mai punem la socoteala si faptul ca circa 30 la suta din posesorii de L200 din toata lumea au mentionat designul ca principal criteriu la achizitionare , e un pic cam greu de inteles de ce designerii Mitsubishi Motors Corporation au privit noul papuc dintr-o perspectiva atat de diferita.

Nu e rau ca au restilizat interiorul, mai ales ca acum cabina lui L200 poate gazdui adevarati uriasi, dar, in ceea ce priveste exteriorul, ramane de vazut in ce masura designul, inspirat de Pajero Evo (castigator al Raliului Dakar), va fi apreciat si de clientii fideli ai marcii. Orice i-ai face insa lui L200, acesta apartine gamei autentice de 4 X 4, care le-a adus atata faima in Europa japonezilor de la Mitsubishi Motors.

Sistemul unic de tractiune permanenta 4WD, testat si verificat in raliuri, este utilizat acum in premiera pe noul L200, care devine prima camioneta din segment dotata cu asa ceva. Noul motor Mitsubishi de 2,5 l DI-D Common-Rail imbunatatit, ofera putere si cuplu superioare, de 136 CP / 314 Nm. Motorul diesel de 2,5l, cu Injectie Directa Comon Rail si 136 CP este singurul din clasa lui care corespunde normelor Euro 4, fiind dotat cu o cutie manuala cu 5 trepte sau cu una controlata electronic cu 4 trepte.

O alta noutate este transmisia automata cu 4 trepte controlata electronic. Noi le-am testat pe toate prin hartoapele din padurile Sibiului, care nu sunt chiar cele mai primitoare locuri de pe pamant, si am ajuns la destinatie fara emotii. Nu ne-am plans nici de lipsa de confort si nici de nesiguranta (masina a obtinut 4 stele la testele Euro-NCAP).

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea