Social

Moda afacerilor trasnite

Superstarurile pot vinde orice, de la sicrie pana la talismane sau vibratoare. In timp ce pasiunea pentru moda a lui Kate Moss a dat nastere unei colectii de haine lansate recent la Londra, alte celebritati isi valorifica unele hobby-uri mai putin obisnuite, pe care le transforma in afaceri de milioane de dolari. Unul dintre cei mai mari actori de la Hollywood, Danny DeVito, a transformat un posibil dezastru intr-un business de succes. Anul trecut, starul a aparut beat intr-un show TV, si a justificat acest lucru prin... pasiunea sa pentru limoncello , un lichior pe baza de lamaie. „Al saptelea pahar m-a dat gata”, a justificat, la vremea respectiva, actorul, care va lansa anul acesta propria marca de limoncello in SUA. O sticla de 750 de mililitri din bautura preferata a actorului va costa 24 de dolari. Daca DeVito, ca orice italian, nu se fereste de excese, Steven Seagal , un „dur” detinator al centurii negre, insa mereu in armonie cu natura si spiritele, a calatorit prin toata lumea, dupa cum marturiseste, pentru a gasi ingredientele necesare unei bauturi energizante . Seagal sustine ca bautura, creata dupa o reteta proprie, este primul energizant facut doar din sucuri naturale . Bill Wayman este cunoscut pentru faptul ca intre 1962 si 1993 a fost basistul trupei Rolling Stones. Insa, dupa ce i-a parasit pe batranii rockeri, a dezvoltat un interes pentru un alt fel de... relicve. Fostul muzician, care pretinde ca a descoperit un castru roman, s-a lansat intr-o afacere cu detectoare de metale pentru cei pasionati de arheologie. Dispozitivul vandut de Wayman costa 250 de dolari. (continuarea in Evenimentul Zilei )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea