Social

Mamaia a luat "crema" vacantelor sociale la mare

Vineri se incheie programul lansat de Autoritatea Nationala pentru Tursim si Federatia Patronatelor din Turism, „ O saptamana la mare “. Inceput la 1 mai, programul social nascocit pentru prelungirea sezonului estival a scos la bataie 14.000 de locuri in 26 de hoteluri din statiunile de pe litoral. Preturile, deloc de neglijat, au fost intre 99 lei/persoana/sejur (sase nopti de cazare), la hotelurile de o stea, 119 lei la cele de doua stele si 149 lei la unitatile de trei stele. Cel mai mare succes l-au avut biletele scumpe, pentru ca romanii nu se mai uita la 50 lei cand vine vorba de confortul lor. In pret nu a fost inclusa si masa, asa ca fiecare s-a descurcat cum a putut. Cea mai cautata statiune a fost Mamaia, unde biletele s-au vandut in proportie de aproximativ 80%, iar turistii nu s-au plictisit prea tare. Vremea a fost de partea lor, doar apa rece le-a mai domolit cheful de scaldat , insa majoritatea teraselor si restaurantelor au fost deschise. Dat fiind ca se considera inca extrasezon , carciumarii au fixat preturi rezonabile. Un pranz cu doua feluri de mancare si o bere se putea gasi si la 15 lei. Si magazinele din Mamaia s-au deschis, aproape toate, inca de la 1 mai, iar buticarii s-au declarat relativ multumiti de volumul vanzarilor. (continuarea in Gardianul )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea