Social

Lichiorul lui DeVito, cosciugul rockerilor de la Kiss si broasca lui Celine Dion

Celebritatile din show-biz-ul international au depasit de mult etapa in care se limitau la a-si practica arta, oricare ar fi aceasta. Ies bani multi din filme si muzica, e drept, dar parca tot mai e loc de o mica "afacere" lucrativa. Nu este vorba aici despre tricouri inscriptionate cu chipul unui star sau al altuia sau despre altfel de obiecte colectionabile ce "imprumuta" imaginea vedetelor. Este vorba de-a dreptul despre afaceri cu diverse "marfuri", care n-au nimic de-a face cu actoria sau muzica (termenul marfuri cuprinde absolut orice, de la lichior la cosciuge si de la jucarii sexuale la detectoare de metale). Desigur, doamnele precum Kate Moss sau Sarah Jessica Parker isi pot "face mana" desenand colectii vestimentare pentru tot felul de magazine. Oamenii seriosi insa din show-biz (a se intelege barbati) se ocupa de chestiuni serioase. Spre exemplu, binecunoscutul actor de talie mica Danny DeVito a transformat un potential dezastru de imagine intr-o afacere ce i-ar putea aduce bani frumosi, noteaza BBC. Dupa ce s-a prezentat "ametit" la cateva emisiuni televizate in direct, DeVito, unul dintre cei mai puternici oameni de la Hollywood, a recunoscut ca a fost constient ca "cele sapte paharele de limoncello au sa-l dea gata". Ceea ce putea fi insa o catastrofa pentru cariera sa s-a transformat intr-o afacere banoasa, pentru ca actorul s-a gandit ca nu ar strica sa impartaseasca intregii lumi secretul sau si sa faca si niste banuti pe deasupra. Asa a aparut "Danny DeVito's Premium Limoncello Liqueur", care va aparea pe rafturile magazinelor americane anul acesta, la pretul de 23,99 de dolari. Un alt exemplu de vedeta intreprinzatoare este Bill Wyman, basist la trupa de rock Rolling Stones intre anii 1962-1993. Dupa ce s-a lasat de concerte, Bill si-a pus mintea la contributie, inventand un detector de metale numai bun pentru arheologii amatori, pentru ca este "foarte usor si simplu de utilizat". Nu garanteaza insa si descoperirea Atlantidei in pretul de 125 de lire sterline. Un actor devenit faimos pentru filmele de actiune in care-i bate pe raufacatori de le suna apa-n cap, Steven Seagal nu poate decat sa comercializeze ceva care "da aripi" consumatorilor, cum ar fi bautura energizanta "Lightning Bolt". Pentru cei care cauta mereu ceva senzatii tari, se afla pe piata vinul lui Sir Cliff Richards, pe care cantaretul insusi il prepara, zdrobind strugurii de calitate cu propriile picioare, dupa cum singur se lauda pe pagina de internet a companiei Adega do Cantor (Vinaria Cantaretului). Rockerii de la Kiss au lansat pe piata inca din 2001 "Cosciugul Kiss", pentru pretul de 4.000 de dolari si care poate fi folosit si ca frigider in timpul vietii. Baietii mai vand sorturi de bucatarie, cotiere, balsam de buze si altele. Un alt rocker, chitaristul Warren Cuccurullo de la Duran Duran a scos pe piata o jucarie sexuala, "Rock Rod", iar cantareata Celine Dion vinde cu succes, de cativa ani, parfumuri, haine, apa imbuteliata si un talisman in forma de broasca.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea