Social

Johnson & Johnson se orienteaza catre new media

Cheltuielile Johnson & Johnson ( J &J), gigantul din sectorul bunurilor < a class="xirtireh" href="//www.comunicatedepresa.ro/de" title="de">de larg consum, legate de publicitatea pe canalele traditionale de media Au ">au fost in 2006 cu peste 250 milioane de dolari (187 mil. euro) mai mici in Statele Unite, ajungand la 1 miliard de dolari, conform datelor TNS Media Intelligence, citate de AdAge.com. Aceasta reducere este aproape egala cu cele 20 de procente din bugetul de marketing pe care specialistii spun ca J&J intentiona sa le directioneze catre canalele media non-traditionale anul trecut. Se pare ca J&J isi reduce rapid dependenta de canalele media traditionale, in special de televiziune. Pe plan global, cheltuielile de publicitate ale J&J au scazut cu aproximativ 10%, pana la 1,9 miliarde de dolari anul trecut, in ciuda cresterii cu 6% a vanzarilor, pana la 53,2 miliarde de dolari. J&J a refuzat sa comenteze pe marginea schimbarilor legate de cheltuielile sale pe publicitate din motive de ordin concurential, spre deosebire de rivala sa P &G.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea