Social

#shopping #shopping online #livrare la domiciliu

Ce conteaza cu adevarat cand faci achizitii online

Cumparatorii din Europa se asteapta sa cunoasca optiunile de livrare si costurile totale inca de la inceputul procesului de achizitie, arata un studiu comScore la care au participat 5.500 de cumparatori online din sase tari europene. 

In cursul acestui an, comScore a intervievat peste 5.500 de cumparatori online din sase tari europene (Belgia, Franta, Germania, Italia, Olanda si Marea Britanie) despre obiceiurile si experientele lor legate de cumparaturile online, inclusiv factori care i-au determinat sa abandoneze cosurile de cumparaturi si ce anume ii motiveaza sa recomande prietenilor anumiti comercianti.

 Potrivit rezultatelor studiului, atunci cand fac cumparaturi online, consumatorii isi doresc:

  •  varietate
  •  mai mult control asupra termenului de livrare a produselor
  •  o procedura convenabila de returnare a produselor.

Ei folosesc retelele sociale pentru a beneficia de cele mai bune oferte si asteapta mai multe optiuni de livrare din partea comerciantilor online:

  • 41% dintre consumatorii europeni ar prefera sa cumpere de la un anumit comerciant daca ar avea posibilitatea sa achizitioneze online si sa ridice apoi produsele din magazin
  • 52% dintre ei ar dori sa aiba posibilitatea sa cumpere online si sa returneze produsele la magazin
  • Jumatate dintre clientii care utilizeaza un smartphone si aproape 60% dintre cei care utilizeaza o tableta cumpara online
  • 44% mentioneaza ca sansele de a compara ofertele magazinelor sunt mult mai mici atunci cand utilizeaza aplicatia pentru telefonul mobil a unui retailer, comparativ cu versiunea pentru mobil a site-ului
  • Jumatate dintre consumatorii europeni urmaresc un brand pe Facebook
  • 86% dintre acestia acorda atentie informatiilor noi transmise de comercianti.

Potrivit raportului, serviciile de returnari pot determina cresterea vanzarilor si pot imbunatati nivelul de satisfactie a clientilor:

  • Jumatate din cumparatorii online din Europa au declarat ca posibilitatea de a controla mai usor serviciile de returnare / schimbare necesita imbunatatiri
  • Doua treimi au afirmat ca analizeaza politica de returnare inainte de a face o achizitie
  • 61% au declarat ca ar cumpara mai mult de la un retailer, daca acesta ofera o politica de returnare comoda                                                 

Cumparatorii din Europa se asteapta sa cunoasca optiunile de livrare si costurile totale inca de la inceputul procesului de achizitie. Flexibilitatea este, de asemenea, un factor important:

  • 55% dintre consumatorii europeni intervievati raspunzand ca isi doresc o mai mare flexibilitate in alegerea unei date de livrare
  • 53% doresc optiuni imbunatatite pentru colectarea pachetelor de la o locatie convenabila a comerciantului.

„Tot mai multi oameni aleg in prezent sa achizitioneze bunuri on-line si cercetarile privind comportamentul consumatorului indica un apetit tot mai mare pentru metodele alternative de livrare la domiciliu, precum si nevoia serviciilor de retur. Estimarile mentioneaza rate de crestere pentru comertul electronic din Europa de 13-15% in urmatorii cinci ani, asadar e-commerce-ul este o zona de mare interes pentru compania noastra”, a declarat Iulia Gabriela Nartea, Managing Director UPS Romania, Grecia si Slovenia.

 

 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea