Social

#campania uraste #secom #copii cu dizabilitati

Initiatorii campaniei "Uraste!": Nu am dorit sa instigam la ura

Secom, compania care a initiat controversata campanie "Uraste!", a precizat ca este vorba despre "o campanie neconventionala", care nu este conturata in jurul ideii "imi urasc copilul bolnav".

"Campania, de la bun inceput, a fost gandita ca o campanie neconventionala ce a vizat doi pasi, fiind bazata pe o antiteza intre ura si iubire. Demersul nostru a inceput invers, tocmai pentru a mobiliza oamenii si a starni reactii", se arata intr-un comunicatm al Secom.

"Cu toate acestea, ideea campaniei nu este in niciun caz conturata in jurul mesajului 'imi urasc copilul pentru ca are autism'. Sunt cuvinte scoase din context, pe care cei de la Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabiliati (CEDC) le-au asociat nepotrivit, deformand mesajul. In niciun caz nu am dorit sa instigam la ura, dimpotriva! Mesajul nostru vorbeste onest despre toate momentele acelea dureroase in care familiile celor bolnavi se regasesc. Sunt momentele in care ei urasc boala, nu bolnavul. Gandul din spate este unul cat se poate de curat si de real", se mai precizeaza in comunicat.

CEDCD a sesizat recent Parchetul Bucuresti cu privire la campania care promoveaza un produs farmaceutic, sustinand ca este vorba despre un "caz flagrant de instigare la ura si discriminare impotriva copiilor cu dizabilitati".

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea