Social

#idei de cadouri #idei cadouri #cadouri

Idei de cadouri de Craciun pentru femei stilate

 Craciunul este tot mai aproape! Nu stii ce cadou sa le oferi persoanelor dragi din viata ta? Ce ai spune de un rasfat cu cele mai bune produse cosmetice sau, de ce nu, chiar de un rasfat la salon pentru tine?

Lantul de saloane GETT’S a lansat un magazin online, in care se regasesc peste 750 produse de la branduri de top din domeniul beauty, utilizate in mare parte exclusiv in saloane, de catre profesionisti. Astfel, magazinul isi doreste sa ajunga mai aproape de clienti, oferindu-le consultanta in ingrijire si in afara salonului. Mai mult, magazinul online ofera un serviciu de fidelizare, punctele obtinute la fiecare achizitie putand fi folosite ulterior pentru plata serviciilor din saloanele lantului.

GETT’S a lansat primul shop online din domeniul infrumusetarii ce imbina  experienta offline cu cea online. Clientii pot achizitiona produse de ingrijire si infrumusetare din vastul portofoliu de branduri profesionale.  Astfel, printre acestea se numara produse pentru ingrijirea tenului, parului, manichiura, inclusiv ustensile, de la branduri precum de la Kerastase, L’Oreal, Wella, Fudge, Skeyndor, IBD, ClubMan, Barber Mind, SEB Men, Keune, Diva Hair.

Prin intermediul contului creat in aplicatie, pot fi cumparate chiar abonamente sau vouchere pentru servicii in salon. In plus, in contul respectiv, se acumuleaza puncte care pot fi utilizate fie pentru achizitii ulterioare, fie pentru servicii oferite in lantul GETT’S, iar prin intermediul aplicatiei mobile poti verifica valoarea contului in timp real si ai acces la ofertele saptamanale GETT'S - Be Interesting, Be Stylish, Be GETT'S.

“In cei peste 23 ani de experienta in domeniul infrumusetarii, am invatat ca frumusetea este o stare de bine, care necesita o ingrijire permanenta. Si pentru ca stim cat de pretios este timpul, oferim livrare rapida, prin curier sau in cel mai apropiat salon, produse de cea mai buna calitate si cele mai bune servicii clientilor nostri”, a declarat Lucian Miess, owner & general manager GETT’S Salons.

Produsele din magazinul online se adreseaza deopotriva femeilor si barbatilor. Acestia din urma au la dispozitie un portofoliu larg de produse si ustensile, atat pentru ingrijirea parului, cat si a barbii, avand in vedere ca, in ultimii ani, numarul clientilor care viziteaza lantul GETT’S MEN pentru servicii de barbering a crescut cu peste 50%.

De la lansarea oficiala, in luna octombrie 2020, cele mai populare produse au fost in cazul femeilor cele de ingrijire a parului din gama Kerastase si Fudge, de ingrijire a tenului Skeyndor, in timp ce barbatii s-au axat pe ustensile, achizitionand mai ales masini de tuns profesionale si produse de ingrijire a parului si barbii.

“In magazinul nostru online se afla exclusiv produse ale brandurilor de top, testate de catre profesionistii nostri, astfel incat clientii au garantia calitatii. Avantajele programului de fidelitate GETT’S Beauty Miles sunt multiple, plecand de la faptul ca parte din achizitia facuta in shop se intoarce la client si pana la faptul ca acesta primeste consultanta de la profesionistii nostri online, prin chat. De asemenea, pregatim periodic promotii si noutati pentru a veni mereu in intampinarea nevoilor clientilor”, a  declarat Jacqueline Enciu director adjunct GETT’S Salons.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea