Social

#publicitate #floricele porumb #floricele reclame

Floricele de porumb, noua arma impotriva reclamelor

Floricele de porumb impiedica creierul sa memoreze reclamele daca acestea sunt consumate in timpul difuzarii lor, arata un studiu recent realizat de cercetatorii germani de la Universitatea din Koln.

Studiul, care a fost publicat in "Journal of Consumer Psychology", arata ca in momentul in care creierul intampina marci de produse noi, el simuleaza — in mod inconstient — pronuntarea, insa daca se consuma floricele de porumb se impiedica acest proces.

Cercetarea a avut loc pe un grup de peste 90 de persoane. Jumatate din acestea au primit floricele de porumb in cadrul experimentului, iar cealalta jumatate, doar o bomboana dulce, pe care au consumat-o, insa toti au umarit spoturi publicitare noi.

Dupa o saptamana, participantii au fost testati din nou, iar cei care consumasera floricele la primul test nu au avut nicio reactie psihologica, priveau totul ca pe ceva nou.
Rezultatele acestui studiu au vrut sa arate ca vanzarea de floricele la film scurtcircuiteaza efectele publicitatii.

Sursa foto: lideruldeopinie.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea