Social

Elita tinerilor romani vine tare din urma

Avid dupa succes si afirmare, muncitor , consumator de presa on-line, putin interesat de shopping, clubbing si de sacrificii in favoarea propriei familii. Acesta este profilul tanarului formator de opinie din Romania, potrivit concluziilor unui studiu facut de British Council in vara anului 2007. Cercetarea s-a desfasurat in Franta, Germania, Ungaria, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Suedia, Turcia, Marea Britanie, SUA si Ucraina. Scopul actiunii l-a constituit identificarea motivatiilor unui grup dinamic de oameni (cu varste intre 18 si 40 de ani) si a modului in care isi vad ei rolul in lume. Majoritatea repon­den­tilor din tara noastra au fost femei. Categoria de persoane supusa cercetarii se considera responsabila si muncitoare, interesata de oportunitatile aparute pe plan international si de cele de comunicare. Subiectii studiului au atins un nivel al faimei inca de timpuriu – statut care pare a fi des intalnit in Romania. Preocupati de mediu si de incalzirea globala , tinerii formatori de opinie prefera e-mailul si internetul ca mijloace de comunicare, folosesc mesageria instantanee si au propriul blog. Sunt ingrijorati de lipsa banilor, dar nu sunt dispusi sa faca tot posibilul pentru a-si ajuta familia. Le face placere compania membrilor familiei, insa nu sunt influentati de acestia si nici nu si-au gasit eroi personali din randurile rudelor. Sunt interesati sa participe la conferinte, seminare, ateliere de lucru si sa-si faca relatii. In schimb, liderii tineri din tara noastra nu sunt prea incantati sa mearga la cumparaturi, in discoteci sau sa urmareasca la televizor stiri si evenimente sportive. Se deconecteaza citind si intalnindu-se cu prietenii. Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea