Social

#buget #monica iacob ridzi #elena udrea

Elena Udrea, mai cheltuitoare ca Ridzi

Elena Udrea ar putea fi inca unul dintre ministrii care cheltuie sume foarte mari din banii statului, de multe ori pe contracte care ridica multe semne de intrebare. Rezultatul este insa multa vizibilitate pentru ministrul Udrea si ministerul pe care il conduce.

Ieri, ministrul Turismului a oferit presei amanunte in legatura cu un contract de publicitate pe piata internationala a proiectului “Romania, Land of Choice”, contract care a fost castigat de doua televiziuni internationale, Eurosport si CNN. Ziaristii de la Jurnalul National au urmarit firul evenimentelor din ultimele luni, referitoare la proiectul de promovare a tarii noastre in strainatate si au ajuns la concluzia ca multe aspecte din acest contract ridica suspiciuni.

De exemplu, in cazul evenimentului de promovare de la Paris, in care Elena Udrea a fost considerata vedeta zilei, a costat aproximativ 88.000 de euro. In acea zi, Udrea a anuntat, dupa ce a jucat tenis cu Ilie Nastase in fata Primariei Parisului, ca noua campanie de promovare a Romaniei va intra spre difuzare pe Eurosport, canalul paneuropean care difuza deja spotul Romaniei.

La intrebarea privind modalitatea de plata a acestor difuzari, ministrul a spus ca ministerul nu a dat nici un ban pentru acest lucru. Semnul de intrebare care a planat atunci a primit raspunsul ieri, atunci cand Eurosport a primit contractul de publicitate, pe o suma de aproximativ 1 milion de euro.

Evenimentul de la Paris, incarcat la cheltuieli si supraevaluat

Alte doua semne de intrebare in legatura cu aceasta campanie se refera la modul de acordare al contractului si la costurile reale ale evenimentului de la Paris. Potrivit Jurnalul National, exista dovezi care arata faptul ca nu a existat nici o licitatie reala referitoare la evenimentul de la Paris, iar costurile acestuia nu au fost de 88.000 de euro, asa cum, a declarat ministrul in acea zi, ci de aproximativ 74.000 de euro.

Printre neregulile semnalate in actele ministerului, referitor la ziua de 2 iunie, se poate aminti faptul ca in documente au fost trecute si facturate sume pentru vedetele invitate ( Nadia Comaneci , Gica Hagi si Ilie Nastase), care au spus insa ca nu au pretins nici un ban pentru prezenta la acest eveniment.

O alta problema se refera la mediatizarea evenimentului si a ministrului Udrea in general, ministerul fiind cel care a achitat 8.850 de euro cu TVA,
"suma ce include cheltuielile de cazare, transport, asigurari de calatorie si diurna" pentru ziaristi, dupa cum precizeaza ministerul in raspunsul catre Jurnalul National. In plus, ministerul a decis sa plateasca aproximativ 200.000 de euro trustului Realitatea, pentru promovare prin inserarea unei imagini de doua secunde cu sigla MT la emisiunea "All inclusive".

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea