Social

#adoptii #orfani #oficiul roman pentru adoptii #sistem adoptii # management al documentelor

Eficientizarea furnizarii serviciilor Oficiului Roman pentru Adoptii prin implementarea unui sistem de management al documentelor

Oficiul Roman pentru Adoptii, in calitate de beneficiar, organizeaza in data de 31 iulie a.c conferinta de lansare a proiectului „Eficientizarea furnizarii serviciilor Oficiului Roman pentru Adoptii prin implementarea unui sistem de management al documentelor”, cod SMIS 36664, cu o durata de 18 luni, a carui implementare a inceput in februarie 2012.

Oficiul Roman pentru Adoptii, in calitate de beneficiar, organizeaza in data de 31 iulie a.c conferinta de lansare a proiectului „Eficientizarea furnizarii serviciilor Oficiului Roman pentru Adoptii prin implementarea unui sistem de management al documentelor”, cod SMIS 36664, cu o durata de 18 luni, a carui implementare a  inceput in februarie 2012.

Acest proiect este cofinantat de Uniunea Europeana prin Programul Operational „Dezvoltarea Capacitatii Administrative”, inscriindu-se in domeniul major de interventie 2.2 - „imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor, din axa prioritara 2 – „imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare”.

Proiectul isi propune dezvoltarea capacitatii Oficiului Roman pentru Adoptii de a gestiona mai eficient serviciile publice pentru a raspunde cerintelor democratice si eficientei economice, prin implementarea unui sistem coerent si transparent de management electronic al documentelor si sisteme de e-administratie, la nivelul institutiei, in vederea simplificarii procedurilor administrative si reducerii duratei de livrare a serviciilor publice. Se va usura de asemenea si colaborarea bilaterala cu Directiile Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului din tara.

La finalul proiectului institutia va beneficia de o platforma comuna ce unifica oamenii, procesele si informatia, in scopul fluidizarii circuitului documentelor, facilitarii accesului la informatii si a protejarii impotriva accesului neautorizat precum si un mediu de colaborare unitar si controlat pentru toti angajatii, asigurand standardizarea si optimizarea fluxurilor de procesare sau de aprobare desfasurate in cadrul organizatiei.

Prin simplificarea procedurilor administrative, Oficiul Roman pentru Adoptii faciliteaza accesul utilizatorilor la serviciile publice si reduce costurile acestora, acordand atentie speciala cetateanului si institutiilor publice cu care colaboreaza.
Evenimentul va avea loc in sala Paris Rive Gauche, hotel Novotel, calea Victoriei 37 B, sector 1, in intervalul orar 9:00 – 13:00
 
secretariat@adoptiiromania.ro

Foto: gandul.info

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea