Social

#e-uri #conservanti naturali #combatere E-uri #extracte din scortisoara #extracte din rozmarin

E-urile nocive din alimente vor disparea! Cercetatorii romani au descoperit solutia

Cercetatorii romani au descoperit o metoda inedita de a conserva alimentele fara E-uri sintetice, care ar putea duce la revolutionarea industriei alimentare.

Potrivit oamenilor de stiinta de la Institutul de Cercetari Alimentare (ICA), exista plante si condimente ale caror extracte au aceleasi proprietati de conservare precum E-urile sintetice folosite astazi in industria alimentara.

Cercetatorii romani au descoperit ca anumite extracte din scortisoara, rozmarin si cateva plante medicinale conserva la fel de bine alimentele precum aditivii alimentari chimici, fara a le schimba in niciun fel gustul sau mirosul.

Profesorul Gheorghe Mencinicopschi, directorul ICA, a declarat ca s-au facut deja experimente pe cateva legume cu aceste extracte si ca rezultatele au fost excelente: "Am pus in salata proaspata, cum ar fi cea de varza alba, de rucola, care se strica, in loc de sulfiti, extracte naturale si a stat foarte bine, a omorat microbii rai la fel ca si celelalte, dar fara alte efecte secundare."

Sursa foto: Todaysparent.com