Social

# cadouri experentiale #cadouri

Dupa iesirea din starea de urgenta, 75% dintre romani prefera sa ramana in online

Odata cu iesirea din starea de urgenta, Complice.ro, magazin online de cadouri experientiale, reia implementarea experientelor offline, mai mult de 50% dintre partenerii care pun la dispozitie astfel de experiente reincepandu-si activitatea. Cu toate acestea, estimarile arata ca, pentru urmatoarele luni, aproximativ 75% dintre clienti vor prefera in continuare experientele online, iar cele din offline se vor orienta spre cele private, in special din sfera adrenalinei si a mini-vacantelor cu camperul sau autorulota.

Evolutia din primul trimestru a fost una pozitiva pentru Complice.ro, aproape de dublarea cifrelor fata de perioada similara a anului precedent. Astfel, cresterea inregistrata pentru ianuarie – martie 2020 a fost de +85% comparativ cu ianuarie – martie 2019. Impactul negativ al crizei globale a fost semnificativ, insa Complice.ro a dezvoltat rapid, in doar cateva zile, portofoliul de experiente online, ce pot fi accesate in conditii de maxima siguranta si distantare sociala.

„Speram ca masurile rapide luate in contextul pandemic si dorinta clientilor nostri de a reveni cat mai curand la o stare de normalitate, intr-o realitate noua, sa minimizeze efectele celor doua luni de stare de urgenta care ne-au afectat direct, dar si indirect, prin suspendarea activitatii celor mai multi dintre partenerii nostri. Astfel, cresterea de 20-25 % estimata pentru acest an nu va fi posibila si trebuie reconsiderata evolutia cifrei de afaceri in noul context”, a precizat Oana Pascu, fondator Complice.ro.

Zborul cu parapanta, circuitele auto sau moto, degustarile de vin sau crearea unui parfum unic – sunt cateva dintre cadourile de pe Complice.ro care vor putea fi din nou experimentate odata cu iesirea din starea de urgenta. Alaturi de acestea, intreg portofoliul de experiente online, dezvoltat in perioada de restrictii, ramane disponibil, fiind de altfel din ce in ce mai solicitat de cei care doresc sa marcheze intr-un mod special evenimente importante, de la aniversari si zile de nastere sau chiar iesirea din starea de urgenta, pana la experiente din zona corporate, dedicate brand engagement-ului.

Vacantele devin experiente private, in natura

Pe segmentul B2C, Complice.ro estimeaza un echilibru intre experiente online si offline (55%-45%), cu mentiunea ca acestea din urma vor fi private, fiind axate pe categoria adrenalina sau experiente de familie, in grup foarte restrans. Experientele de travel, escapade urbane pentru cupluri sau familie devin de asemenea cat mai private, mentinand la minimum interactiunea cu alte persoane.

„Noua realitate ii indreapta pe cei care doresc sa evadeze din rutina inevitabila instalata in ultimele luni catre experiente de travel private, cu autorulote care asigura o vacanta inedita in mijlocul naturii si respectand distantarea sociala. De asemenea, mobilitatea care vine odata cu acest tip de experienta face posibila combinarea acesteia cu experiente care ridica nivelul de adrenalina, cum ar fi un zbor cu parapanta in zona Brasov”, a explicat Oana Pascu.

De asemenea, in privinta clientilor finali, se observa deja o tendinta de crestere a interesului pentru cadourile dedicate copiilor, unde sunt imbinate activitatile distractive si educative cu prezenta – online – a unui personaj preferat din filmele de animatie. Aceste kituri acopera o saptamana de activitati si vin in ajutorul parintilor, mai ales in contextul in care gradinitele si scolile raman in continuare inchise.

Complice.ro recomanda inclusiv atelierele de ciocolata, unde poate participa intreaga familie, pe baza unui kit livrat de catre un Mestru Ciocolatier, ateliere de origami, dar si experiente care adauga un element-surpriza oricarei aniversari: mesaje aniversare personalizate de la celebritati sau chiar melodii unicat dedicate sarbatoritului.

Clientii B2B raman in online

Experientele de reward si recognition specifice segmentului B2B, care au adus anul trecut 60% din cifra de afaceri a Complice.ro, vor ramane, cel mai probabil, in zona de online in urmatoarea perioada, arata estimarile bazate pe insight-ul companiilor si al partenerilor. Cu un portofoliu de peste 20 de experiente ce pot fi personalizate in functie de dimensiunea si nevoile fiecarei echipe, Complice.ro adreseaza diferite zone, de la wellbeing-ul angajatilor (inclusiv al celor care sunt parinti si care lucreaza remote), la conexiunea dintre membrii aceleiasi echipe, dar si punctual, ca tool de reward.

„Pana acum cateva luni, wellbeing la locul de munca insemna printre altele asigurarea unui mobilier ergonomic, a unor conditii de lucru confortabile, a unui iluminat potrivit sau chiar a unei cafele de calitate. In noul context, cand munca remote va continua cel putin cateva luni pentru multi angajati, wellbeing-ul angajatilor cuprinde si alte aspecte, de la consolidarea increderii in sine, dezvoltarea mecanismelor de coping in conditii de stres, organizarea spatiului personal sau a timpului, astfel incat sa fie mentinuta productivitatea. Complice.ro ofera astfel de solutii, iar feedbackul de pana acum ne arata ca va deveni o componenta importanta a portofoliului nostru, cu 80% dintre clienti din zona corporate care vor prefera in continuare experientele online”, Oana Pascu, fondator Complice.ro.

Printre experientele dedicate acestui segment se numara: cocktail party-uri virtuale, cine festive remote, ateliere de ciocolata sau de cooking, sesiuni de coaching individuale sau de echipa, dar si experiente orientate catre parinti, cum ar fi intalniri cu personajele preferate din filmele de animatie ale celor mici, kituri de experimente pentru copii, ateliere de povesti, workshopuri cu specialisti in parenting.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea