Scriem in ziarul de azi despre ofensive organizate pe Internet impotriva unor categorii destul de greu de definit, dar extrem de vizibile: „cocalarii“ (cu variante „coco“ sau „coconaut“) si „pitipoancele“ (cu variante „pitzi“ sau „printesa“).
Ei reprezinta noul kitsch in carne si oase. Cum exhibitionismul este una dintre principalele caracteristici ale kitschului, Internetul a insemnat o democratizare cu mari hohote de ras a intimitatii oamenilor-kitsch.
Baieti care isi arata valoarea cu chiloti „diengi“ sau fete care pozeaza intinse prin bucatarii sordide, poze seminud langa calorifer cu euroi in mana, toate astea sunt deja imagini cult ale uneia dintre cele mai puternice culturi care s-au ridicat in Romania ultimilor zece ani. Curentul se intinde din cluburile de fite gen Bamboo, pana la manelistii cu tunsoare emo din Ferentari.
In lumea cocalarilor, baietii sunt bancomate de bani de aruncat prin cearsafuri, fetele sunt „bune de produs“, trebuie sa se vanda cat mai bine cu un amestec paradoxal de impertinenta si supunere fata de capriciile macho.
Continuarea in Cotidianul
Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de Stiri Principale Acasa.ro