Social

Cauze necunoscute ale accidentului lui Tariceanu

Accidentul lui Calin Popescu Tariceanu din data de 25 iulie nu a fost intamplator. Bioritmul premierului era nefavorabil si configuratia astrologica nefasta. Acestea sunt concluziile la care a ajuns astrologul Radu Stefanescu analizand caracteristicile zilei si orei accidentului, corelate cu data nasterii primului ministru. CURBA NEGATIVA CATRE CRITIC Asadar, bioritmul lui Calin Popescu Tariceanu in data de 25 iulie, intocmit de Radu Stefanescu, a indicat o curba a fizicului negativa catre critic, iar o curba a intelectului care tocmai trecuse prin punctul critic si era negativa. "Este de remarcat faptul ca la un astfel de aspect defavorabil al bioritmului, in Statele Unite, soferii de TIR "coast-to-coast" nu sunt lasati sa plece in cursa", a precizat Radu Stefanescu. In cazul lui Popescu Tariceanu, doar curba emotivitatii era spre un maxim pozitiv. "Asta inseamna ca reactia premierului de a parasi motocicleta a fost un reflex, o miscare instinctiva", a mai spus astrologul. PLANETA PROTECTOARE, AFECTATA Configuratia astrologica de marti, 25 iulie 2006, ora 20,15 (momentul accidentului) era una grea, complexa. "Saturn, planeta protectoare a premierului, era afectata, Soarele nativ era intr-o opozitie foarte larga cu Soarele tranzitat, Mercur retrograd si Venus prost plasata - toate aceste amanunte nu fac decat sa confirme impresia generala, holistica, de horoscop cu probleme", a concluzionat Radu Stefanescu. "Din fericire, aspectele bune dintre Marte si Luna native si tranzitate au permis premierului sa dea dovada de o reactie prompta si o decizie fantastica, ce i-au salvat viata. Practic, premierul a simtit, a anticipat accidentul si ca un bun conducator si motociclist cu experienta, sange rece si antrenament a luat instinctiv deciziile optime", a mai explicat astrologul Radu Stefanescu. SCENARIUL SI SFATUL ASTROLOGULUI "Sa presupunem urmatorul scenariu", indeamna astrologul Radu Stefanescu. "Premierul primise in cursul zilei de marti o informatie sau o sinteza care l-a enervat foarte tare. Era obosit, dezgustat si indignat. A simtit nevoia unei eliberari. La unii aceasta defulare ia forma vanatorii, a alcoolului sau a femeilor. La premierul Calin Popescu Tariceanu regasirea de sine se face ... pe motocicleta - acest inlocuitor al calului cavalerului...". ALTE ZILE PERICULOASE Astrologul sustine ca mai exista si alte aspecte foarte importante care dau accidentului conotatii speciale. Si-i da primului ministru un sfat: "cave canem (fereste-te de caine!)" si sa nu se "urce in sa" pe 11 septembrie si pe 15 octombrie - zile critice, similare cu 25 iulie. CE L-A PUTUT ENERVA IN ACELE ZILE Programul de lucru al premierului a fost extrem de solicitant in zilele de dinaintea producerii accidentului, asa cum singur a recunoscut intr-un interviu acordat cotidianului "Gandul". Luni, Tariceanu a participat la Palatul Cotroceni la sedinta CSAT, unde au fost desemnati inlocuitorii interimari ai sefilor serviciilor secrete, care demisionasera joi dupa amiaza. Dupa sedinta, presedintele Basescu l-a atacat pe premier si pe liberalii apropiati acestuia, pe care i-a acuzat ca au tergiversat aprobarea noilor legi ale sigurantei nationale, fapt ce a permis ca Omar Hayssam sa fuga din tara. CRIZA DEMISIILOR Marti. Premierul s-a pregatit pentru sedinta de guvern de a doua zi. Marko Bela a declarat ca isi reconsidera pozitia in cadrul coalitiei. Tot in aceasta zi, colegul si prietenul sau Dinu Patriciu astepta la parchet sa i se prezinte dosarul de urmarire. La Parlament, presedintele comisiei de supraveghere a SRI, liberalul Radu Stroe, declansa practic criza demisiilor sefilor serviciilor secrete, afirmand ca eliberarea lui Timofte este neconstitutionala.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea