Social

Angajatii din 6 companii au inotat pentru o cauza comuna in concursul Swimathon

Mai multe companii s-au implicat intr-o campanie de strangere de fonduri inedita - competitia de inot Swimathon. Fiecare inotator are suporteri care ofera cativa lei pentru fiecare bazin inotat . Astfel inotatorii fac sport, se distreaza si se implica in comunitate! Suporterii donatorilor traiesc febra cursei si isi sustin inotatorul favorit.

Pe 27 noiembrie a fost organizata de catre ARC Romania o noua editie a concursului de inot Swimathon bucuresti.. Organizatorii au invitat mai multe companii (BRD, Orange , KPMG, E.ON, Vodafone si Europharm) sa-si incurajeze angajatii sa participe si sa faca donatii in beneficiul YouthBank , un program de implicare in comunitate adresat liceenilor.

Companiile au fost reprezentate in concurs de 50 de angajati, organizati in 8 echipe.

In ziua evenimentului, echipele concurente au venit insotite de suporteri din randurile colegilor sau ale prietenilor. Pentru fiecare bazin inotat de echipa favorita, suporterii urma sa faca o mica donatie, respectiv sa contribuie cu o suma la alegere.
 
Pentru a obtine cat mai multe fonduri, echipele s-au staduit sa-si atraga sustinatori si sa inoate cat mai mult, pe parcursul celor 60 de minute cat a durat competitia.

S-au strans in total 12.000 euro. Banii vor acoperi o parte din cheltuielile celei de-a cincea editii a programului YouthBank, care se va desfasura in perioada 2010-2011 in 7 orase: Alba Iulia, Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Iasi, Odorheiu Secuiesc si Timisoara.

 

Citeste stirea in intregime pe Imparte.ro - Donatii online.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea