Social

#dispecer #protectia consumatorului #radet

Angajat RADET sfatuieste clientul fara apa sa se spele la copaie

RADET urmeaza sa fie sanctionat in urma atitudinii unui angajat fata de clienti. Cand un bucurestean a sunat sa ceara explicatii despre oprirea apei calde in Drumul Taberei pentru aproape trei saptamani, i s-a raspuns "sa se spele la copaie" inainte de a-i inchide teleforonul.

Cazul a fost facut public miercuri, la Realitatea FM , care a difuzat inregistrarea integrala a conversatiei:

"Client: As vrea sa-mi spuneti totusi ce s-a intamplat.

Dispecer RADET: Pai eu sunt un simplu angajat, n-am de unde sa va dau informatii dumneavoastra. Nu v-au spus si aia pe bloc? Nu v-a scris administratorul ala, tampitul ala caruia ii dati atatia bani la bloc, de ce nu va spune care e problema?

Client: Pai si eu cum o sa ma spal, domnule, ca am vazut pe internet ca lucrati pana pe 6 octombrie?

Dispecer RADET: Va spalati... incalziti o oala de apa pe aragaz si va bagati in cada si o turnati in cap. Pe mine prea putin ma intereseaza, ca sunt un taran si asta e. Eu ma spal la copaie. Acum ati venit din Moldova si ati ajuns in Bucuresti si va... Pa, la revedere .
"

Dupa difuzarea conversatiei, inspectorii de la Protectia Consumatorului Bucuresti s-au autosesizat. Chiar daca RADET va sanctiona angajatul nervos, societatea va fi si ea sanctionata, in baza legii 363, care reglementeaza pedepsele pentru practici incorecte.

 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea