Social

A fost descoperita formula matematica a sendvisului perfect

Companiile Royal Society of Chemistry si British Cheese Board au reusit sa descopere formula matematica a sendvisului perfect, dupa mai multe luni de cercetare.

Desi prepararea unui sendvis pare un lucru extrem de simplu si banal, cercetatorii sustin ca, de fapt, pregatirea acestui fel de mancare este una destul de dificila si este nevoie de niste parametri specifici pentru realizarea lui.

"Ca urmare a testelor pe care le-am derulat in bucataria Centrului pentru Chimie, am constatat ca sendvisul perfect se poate obtine prin topirea a 50 de grame de branza dura, cum ar fi Cedar, pe o felie de paine alba, cu grosime de 10 milimetri, pusa pe grill. Branza de pe paine ar trebui sa se afle la o distanta de 18 centimetri fata de sursa de caldura – care, in cazul nostru, a fost setata la o temperatura de 115 grade Celsius. E nevoie de patru minute pentru a se obtine consistenta si gustul perfecte", a explicat Ruth Neale, expert chimist.

Sursa foto: www.dazzlingwallpaper.com