Social

# stand remarcabil #stand expozitional #idei

5 Idei pentru un Stand Expozitional Remarcabil

1. Transforma-ti standul intr-unul unic

Targurile expozitionale reprezinta o investitie mare atat in ​​bani, cat si in timp. Daca ai de gand sa investesti in participarea business-ului tau la un targ expozitional, primul articol pe care ar trebui sa il iei in considerare este un pop up textil care sa iasa in evidenta. Cea mai buna optiune este sa investesti intr-unul pe care il poti folosi si reutiliza in anii urmatori.

2. Foloseste tehnologia

Multe tehnologii moderne pot fi folosite in cadrul standurilor expozitionale pentru a oferi expozantului un avantaj.

Recent, panourile digitale si ecranele tactile interactive au fost din ce in ce mai incorporate in standurile expozitiilor comerciale ca o modalitate de a atrage atentia si de a afisa informatii valoroase. Aceste elemente pot fi folosite pentru a educa consumatorii, pentru a prezenta recenzii si pentru multe alte functii care pot diferentia un expozant in cadrul targului.

Marketingul de proximitate este o alta tehnologie pe care ai putea sa o utilizezi in avantajul tau. Pe masura ce participantii se plimba langa standul tau, mesajele sunt trimise pe telefonul lor mobil care contin oferte speciale si alte mesaje despre vizitarea standului tau. Noile tehnologii precum iBeacon pot face acest lucru posibil.

3. Fii activ pe retelele de socializare

Desi expozitiile comerciale sunt un eveniment „in persoana”, asta nu inseamna ca retelele de socializare nu pot juca un rol in eficacitatea generala a targului comercial. Prezenta constanta pe retelele de socializare in timpul expozitiei va poate ajuta sa va conectati si sa rezonati cu doua audiente diferite -- participantii si cei care nu au putut ajunge.

Cei din cadrul expozitiei vor descoperi ca esti acolo, si daca intreaga promovare decurge bine, vor fi sufficient de interesati cat sa vina nu doar la standul tau, ci si sa iti urmareasca fiecare cont de social media. Asigura-te ca utilizezi hashtag-urile legate de expozitia respective pentru a putea fi gasit cu usurinta.

In plus, cei care nu au reusit sa ajunga la targ, pot experimenta evenimentul indirect prin postarile tale.

4. Organizeaza un concurs

Daca vei avea un joc distractiv in standul tau, relevant pentru industria ta, in timp ce concurenta nu are altceva decat brosuri, unde crezi ca vor merge oamenii? Asigura-te ca jocurile tale au un element de distractie si atrag atentia pozitiva. Nu uita sa incluzi concursul si in promovarea standului tau. Cum? Adagand detaliile acestuia pe un pop up textil.

Nu uitati sa profito de aceasta oportunitate pentru a colecta date. Incurajeaza-i participantii sa isi lase datele pentru a putea participa. Acest lucru iti va permite sa construiesti o lista care poate fi folosita dupa eveniment.

5. Ofera un demo al produsului sau serviciului tau

Daca vei cheltui bani pentru o aparitie la o expozitie sau un targ expo, speram ca produsul sau serviciul tau este valoros si unic pe piata. Gandeste-te la participantii la expozitie ca la un lead foarte important, care va devein clientul tau fidel. Daca ei sunt publicul tau tinta, este timpul sa-ti demonstrezi valoarea si sa arati de ce ar trebui sa aleaga produsul sau serviciul tau.

Daca ai un produs sau un serviciu care poate fi demonstrat, arata-i valoarea acestuia in timp real. Gandeste-te la asta ca la o mini-reclama. Concentreaza-te pe valoarea pe care o poti oferi audientei, nu pe caracteristici. Cu cat publicul este mai implicat in cadrul standului tau, cu atat mai bine.

Fa tot posbilul sa iesi in evidenta, dar ai grija ca acest lucru sa fie facut inteligent, si in brandingul business-ului tau. Si mai ales: ai mereu in minte publicul tau tinta.

Sursa foto: formtex.ro

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea