Social

Vitezomanii, putin virili

Dotarea barbatilor care au mania vitezei la volan a fost pusa la indoiala in Australia, de o noua campanie antiviteza, al carei scop este acela de a reduce numarul accidentelor rutiere fatale, relateaza site-ul Independent Online. Unul dintre spoturile publicitare pentru televiziune prezinta un grup de femei care observa un tanar sofand ca si cand ar fi pe pista de curse. Acestea se intorc una spre cealalta si il ironizeaza pe vitezoman , aratandu-si degetele mici de la mana. Gestul semnifica credinta femeilor ca soferul incearca sa compenseze lipsa de virilitate cu un stil de sofat care se considera a fi “macho”. Publicul tinta al campaniei “Speeding: No one thinks big of you” este format din tineri cu varste intre 17 si 25 de ani. Campania implica spoturi publicitare difuzate la televiziune si in cinematografe, afise in statiile de autobuz si pe Internet, unde, intr-una dintre reclame , vitezomanilor li se ofera gratis prezervative “extra, extra mici”
  •   2007-06-26
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase: Cat de mult iti folosesti puterea de cumparator?

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase

Pune o intrebare

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului