Recomandarea saptamanii

Castiga accesorii personalizate Men In Black 3

Castiga accesorii personalizate Men In Black 3
"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.

Vremea in Bucuresti

27° C

Min.:22° C

Max.:27° C

mai mult senin

Vitaminele reduc riscul de cancer la san

Categorii: Social
Marime text Minus_h Plus_h  
225x169
Femeile care nu au ajuns inca la menopauza pot preveni aparitia cancerului la san luand suplimente cu calciu si vitamina D, potrivit unui studiu american preluat de telegraph.co.uk. Studiul realizat de cercetatorii de la Brigham and Women’s Hospital si de la scoala de medicina Harvard din Statele Unite este cel mai mare dintre cercetarile care si-au propus sa analizeze legatura dintre vitamine si prevenirea cancerului. La studiu au participat 10.578 de femei care nu intrasera la menopauza si 20.909 de femei la menopauza care au dat date despre alimentatia lor si despre consumul de suplimente vitaminice. La zece ani de la inceperea acestui studiu, 276 dintre femeile care nu ajunsesera la menopauza si 743 dintre femeile la menopauza erau deja bolnave de cancer la san . Cercetatorii au analizat aceste rezultate si le-au comparat cu datele despre consumul de suplimente alimentare . Specialistii au descoperit astfel ca vitamina D si calciul luate in cantitati moderate pot reduce riscul de instalare a unui cancer mamar inainte de menopauza, dar nu si dupa instalarea acesteia”. Autorii studiului, finantat de Institutul National de Oncologie din Statele Unite si publicat in Archives of Internal Medicine, sunt de parere ca vitamina D si calciul interactioneaza cu proteinele din celulele canceroase si impiedica dezvoltarea acestora. Cercetatorii au declarat insa ca mai sunt necesare studii care sa demonstreze potentiala utilitate a calciului si a vitaminei D in reducerea cancerului la san. Vitamina D se gaseste in pestele gras si este produsa de piele in timpul expunerii la razele solare, in timp ce produsele lactate si nucile sunt foarte bogate in calciu, dar aceste doua elemente se gasesc si in suplimentele alimentare.
Autor:
Sursa: Cronica Romana
Data: 2007-06-11
Print_icon Email_icon   Facebook_icon   Twitter_icon   Delicious_icon   Ym_icon  
Voteaza: 
Lloop-icon Vizualizari: 459 Lstar-icon Rating: 0
Adauga comentariul tau la articolul "Vitaminele reduc riscul de cancer la san"
Sau
Logeaza-te pe facebook pentru a posta comentariul
Va rugam completati E-mail valid.
Va rugam completati Nume.
Va rugam completati E-mail valid.
Reset
Cei care au citit "Vitaminele reduc riscul de cancer la san" au citit si :
Bacalaureat 2012: Incep inscrierile

Bacalaureat 2012: Incep inscrierile

In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Plimbari gratuite pe lacul Herastrau, luni si marti

Plimbari gratuite pe lacul Herastrau, luni si marti

Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »
Statuie  reprezentativa pentru barbatii romani, cu ocazia Zilei Barbatului

Statuie reprezentativa pentru barbatii romani, cu ocazia Zilei Barbatului

In parcul "Lumea Copiilor" din Bucuresti, chiar de Ziua Barbatului (5 mai), ar putea fi ridicata o statuie citeste mai departe »
Ce se intampla acum pe site
Angajatii ar putea merge in vacanta de Paste cu tichete de vacanta de la angajator
anonim a comentat la articolul Angajatii ar putea merge in vacanta de Paste cu tichete de vacanta de la angajator

acum 5 ore, 9 minute, 4 secunde

Cum sa il determini pe sef sa te placa
anonim a comentat la articolul Cum sa il determini pe sef sa te placa

acum 8 ore, 54 minute, 8 secunde

Cum sa il determini pe sef sa te placa
anonim a comentat la articolul Cum sa il determini pe sef sa te placa

acum 8 ore, 57 minute, 4 secunde