"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Femeile care beau zilnic patru pahare de vin au o inima sanatoasa , arata un studiu spaniol publicat recent in „Jurnalul American de Nutritie ". Cercetarea, realizata de specialistii Universitatii din Barcelona, arata ca, datorita vinului, femeile prezinta o concentratie mai mica de substante inflamatorii prezente in vasele de sange . Potrivit dr. Emilio Sacanella, coordonatorul studiului, aceasta descoperire este prima care atesta o legatura directa intre consumul de vin si starea inimii. Sacanella s-a concentrat asupra efectelor vinului asupra inflamatiilor venelor, generate de factori precum fumatul, colesterolul si grasimea depozitata pe peretii acestora. Inflamatiile vaselor de sange sunt periculoase deoarece parti din depozitele de grasimi se pot desprinde si pot fi purtate de sange prin sistemul circulator, conducand la blocarea vaselor si la atacuri cerebrale sau de cord . Efectul benefic al vinului rosu s-ar putea datora concentratiei mari de polifenoli care au efect antioxidant. (NewsIn) Aboneaza-te la Newsletter-ul de Sanatate Acasa.ro ca sa afli cum iti mentii sanatatea si frumusetea.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »