"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Femeile care beau zilnic un pahar din licoarea bahica au mai putine inflamatii ale vaselor de sange. Cercetatorii spanioli de la Universitatea Barcelona din Spania s-au concentrat pe eventualele efecte inflamatorii ale consumului de vin, desi se stia ca vinul face bine inimii. Inflamatiile de mica intensitate apar in cazul fumatorilor, a obezilor si a celor cu colesterolul ridicat. Aceste inflamatii sunt cele care faciliteaza formarea depozitelor de grasime pe parcursul arterelor. De asemenea, aceste inflamatii duc la formarea chegurilor de sange ce declanseaza infarctul. La studiu au participat 35 de femei sanatoase, care timp de 4 saptamani au baut cate un pahar de vin pe zi. La final s-a constatat ca femeile aveau in sange un nivel mai mic de substante inflamatorii. Acest beneficiu pe care il aduce vin se datoreaza concentratiei mari de polifenoli. Polifenolii sunt antioxidanti care ajuta la scaderea inflamatiilor. Cercetatorii spanioli spun ca cei care beau vin regulat (un pahar pe zi) isi micsoreaza riscul de deces din cauza problemelor cardiace cu aprozimativ 33%. Aboneaza-te la Newsletter-ul de Sanatate Acasa.ro ca sa afli cum iti mentii sanatatea si frumusetea.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »