"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Conform Science Daily, adolescentii care iau zilnic suplimente cu multivitamine au o dieta si un stil de viata mai sanatos decat cei care nu iau vitamine , citand un studiu publicat in December Journal of the American Dietetic Association. Ca parte a Trialului de sanatate cardiovasculara la copiii si adolescenti (CATCH), cercetatorii au analizat date despre inaltime, greutate, dieta si comportamente sanatoase pentru mai mult de 2500 de elevi in ultimul an de liceu in USA. Scopul lor a fost sa descopere daca adolescentii care iau suplimente cu vitamine sunt diferiti in privinta dietei, exercitiilor sau alte obiceiuri sanatoase. Autorul principal este Lindsay Reaves de la University of Minnesota School of Public Health. 25% dintre adolescentii cuprinsi in studiu au raportat ca iau zilnic vitamine. Femeile au un procent mai mare dintre acestia, si albii mai mult decat alte minoritati. (continuarea in Magazin Stiintific )
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »