"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Băuturile nealcoolice care conţin zahăr, asociate cu o alimentaţie săracă măresc riscul obezităţii şi al diabetului, arată un studiu complex realizat de cercetătorii Universităţii Yale . Ei au analizat alte 88 de studii în privinţa băuturilor nealcoolice dulci şi felul în care ele afectează sănătatea. „Este ştiut de toată lumea faptul că băuturile nealcoolice ce conţin zahăr afectează sănătatea. Acum există şi probe ştiinţifice care susţin acest lucru", a declarat doctorul Kelly Brownell, conducătorul studiului. Datele adunate de Brownell şi echipa sa au arătat şi că un consum ridicat de băuturi nealcoolice îndulcite cu zahăr este legat de un consum scăzut de lapte, calciu şi alţi nutrienţi esenţiali, fibre şi fructe, precum şi cu un consum ridicat de carbohidraţi. Mai mult, s-a observat o diferenţă mare între studiile finanţate de industria de profil şi cele independente în privinţa consumului de băuturi nealcoolice şi efectele lor asupra sănătăţii. Brownell a semnalat că, în studiile finanţate de industria de profil, rezultatele sunt favorabile producătorilor.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »