"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
O dieta bogata in sucuri de fructe ar putea reduce riscurile imbolnavirii de Alzheimer, precum si de alte boli cronice , a demonstrat un studiu al unei echipe de cercetatori de la Glasgow University. Studiul, axat pe demonstrarea beneficiilor antioxidantilor naturali, a aratat ca sucul de struguri si cel de mere contin cantitati importante de compusi benefici organismului. "Nu toate fructele sunt la fel", sustin autorii. "Suplimentand o dieta sanatoasa cu portii frecvente si variate de suc de fructe , precum cel de struguri rosii, de grepefrut sau de mere va creste ratia consumatorului de antioxidanti. Rezultatele studiului au demonstrat ca sucul de struguri rosii contine o mare cantitate de polifenoli, avand astfel cea mai mare capacitate antioxidanta, egala cu cea a vinului rosu.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »