"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Copiii care consuma zilnic cel putin un pahar de suc de mere prezinta cu 50% mai putine probabilitati de a se imbolnavi de astm , potrivit cercetatorilor de la Institutul national de cardiologie si boli respiratorii din cadrul Colegiului Imperial din Londra. Potrivit cercetarilor, si consumul unei banane pe zi prezinta cu 33% mai putine riscuri de a se imbolnavi de astm. Studiul a fost facut, ca urmare a cresterii alarmante a cazurilor de astm la copii mai ales in tarile dezvoltate unde mancarea tip fast-food a inlocuit alimentatia cu fructe.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »