"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Dieta cu soia neagra ar putea preveni obezitatea, diabetul si ar putea contribui la scaderea nivelului de colesterol , arata un studiu realizat de cercetatori sud-coreeni, publicat in "Journal of Agricultural Food and Chemistry ". Cercetatorii au hranit cobai cu diferite tipuri de soia neagra, timp de doua saptamani. Soarecii hraniti cu soia au crescut in greutate cu 50% mai putin decat un alt grup care nu a primit acest aliment. Nivelul colesterolului „rau” a scazut cu 60%. Proteinele din soia incetinesc metabolismul ficatului, reducand productia de acizi grasi si colesterol, explica cercetatorii.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »