Social

Se scumpeşte guma Wrigley, la americani

Comp
ania Wm. Wrigley Jr a anunţat că plănuieşte să majoreze preţurile produselor sale în medie cu 10%, în Statele Unite ale Americii. Aceasta este prima scumpire semnificativă din 2001 încoace, a spus purtătorul de cuvant al companiei , citat de Reuters. În 2003, Wrigley a majorat preţurile la pachetele sale de lame precum Big Red şi Doublemint. Noua scumpire se datorează, în parte, creşterii costurilor companiei, dar nu s-a specificat exact care sunt acestea. Companiile din industria alimentară au fost afectate de preţurile tot mai mari ale îndulcitorilor naturali precum siropul de fructoză din porumb. Compania rivală a Wrigley, Cadbury Schweppes, care produce guma de mestecat Trident şi Dentyne, a anunţat, de asemenea, recent, că-şi va majora preţurile la produse în SUA, chiar dacă admite că această majorare ar putea afecta volumul de vanzări pe termen scurt . După anunţul făcut de reprezentanţii Wrigley, acţiunile companiei au crescut cu peste patru procente.
  •   2007-03-16
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras: Sfaturi pentru tinerii care isi incep activitatea profesionala

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu: Cum sa-l inveti pe copilul tau valoarea banilor

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu, consilier financiar

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii