Social

Romania ofera asistenta prin telefon si pentru tarile vecine

Vorb
itorii de sirba sau maghiara pot cistiga pina la 400 de euro ca operatori de call center. Una dintre cele mai importante companii de pe piata de outsourcing din sud-estul Europei, CallPoint New Europe din Franta, cauta mai multe persoane pentru a le angaja in centrul deschis la Bucuresti acum patru luni, potrivit www.callpoint-group.com. Principalele pozitii deschise aplicantilor sint cele de operatori de call center cu domeniul de activitate Software/IT, dar si cele de traineri vorbitori de limba germana si coordonator de echipa vorbitor de limba franceza . Principala conditie inclusa in cerintele angajatorilor este ca doritorii unui astfel de job sa fie vorbitori de sirba, engleza, franceza sau maghiara, la nivelul unui liceu cu profil bilingv. In plus, tinerii trebuie sa fie comunicativi si, ideal, sa fi avut o experienta anterioara intr-un sector bancar. Programul de munca este unul flexibil si variaza intre 4 si 8 ore lucrate, pentru care salariile sint cuprinse intre 200 si 400 de euro, potrivit specialistilor in recrutare de pe piata. Singurul post pentru care experienta profesionala de doi ani este obligatorie este cel de sef de echipa, cu cunostinte scrise si orale de limba franceza. „Anul trecut era la moda acest domeniu al outsorcingului datorita costurilor scazute de personal; acum au ramas in piata doar numele mari, iar salariile au crescut cu 20% in comparatie cu anul trecut“, comenteaza Ariel Ungureanu, specialist in recrutare Barnett McCall. Consultantul in resurse umane a adaugat ca un job de operator call center pentru care se lucreaza intre 4 si 8 ore poate fi interesant pentru un tinar care vrea sa acumuleze experienta, „dar poate fi extrem de obositor in cazul in care faci suport tehnic 24 de ore“. In momentul de fata, conform estimarilor specialistilor in domeniu, in Romania exista in jur de 250 de companii care ofera servicii de call center, atit inbound (raspund apelurilor clientilor), cit si outbound (genereaza apeluri catre clienti). Dintre acestea, in jur de 30-40% sint firme catre care alte companii internalizeaza serviciul de relatii cu clientii, iar numarul acestora este in crestere. Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro
  •   2007-09-04
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii