"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Regimul alimentar mediteranean bogat în ulei vegetal şi peşte este la fel de bun pentru cardiaci precum cel foarte strict recomandat de American Heart Association (Asociaţia americană pentru inimă) sărac în grăsimi, potrivit unui studiu recent, relatează AFP. Regimul mediteranean suscită un mare interes pentru medicină din cauza studiilor epidemiologice care arată că acest tip de alimentaţie este legat de o slabă incidenţă a bolilor cardiovasculare, a indicat Katherine Tuttle, directorul centrului medical Providence din Spokane, statul Washington (nord-vestul SUA), principalul autor al studiului. 'Vestea bună pentru persoanele care au suferit un atac cardiac este că regimul mediteranean - bogat în acizi graşi polisaturaţi precum omega-3 - este la fel de bun ca acela al American Heart Association', a afirmat ea. Dr. Tuttle şi echipa sa de cercetători au recrutat 101 persoane care au avut un atac cardiac în cursul a şase săptămani înainte de începerea studiului pentru a participa la acest test clinic intitulat (THIS-Diet) prezentat week-end-ul trecut la cel de-al 56-lea congres anual al American College of Cardiology (ACC) la New Orleans (Louisiana, sud) la care au participat circa 30.000 de specialişti. Ei au împărţit apoi subiecţii în două grupuri: unul a urmat dieta American Heart Association, iar celălalt regimul alimentar mediteranean. Fiecare participant a avut cate două consultări individuale cu un dietetician în prima lună, a treia, a şasea, a 12-a, a 18-a şi a 24-a. În plus, ei au asistat în grup la cel puţin şase şedinţe de formare în nutriţie în cursul a doi ani. Dieteticienii le-au recomandat participanţilor să limiteze consumul de colesterol la 200 de miligrame zilnic. De asemenea, ei nu trebuiau să absoarbă mai mult de 7% din caloriile provenite din grăsimile saturate. Pacienţii care au urmat regimul AHA au beneficiat, de asemenea, de sfaturile dieteticienilor. După o perioadă de aproape patru ani, nu a existat nici o diferenţă între cele două grupuri în materie de decese, noi crize cardiace, atacuri cerebrale sau spitalizări pentru probleme cardiace . Riscul de complicaţii cardiovasculare s-a diminuat cu 66% în cele două grupe combinate (regimul mediteranean şi AHA) comparativ cu un al treilea grup de 101 persoane care au suferit un infarct, însă fără să beneficieze apoi de consultaţii cu dieteticienii, a precizat Dr. Tuttle.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »