Social

Publicitatea la junk food, interzisă în Marea Britanie

Comi
tetul de Practică Publicitară, organismul care reglementează industria de publicitate în Marea Britanie, vrea să impună interdicţii pentru publicitate la junk food , pentru categoria de varstă sub 16 ani. Oficiul britanic este în discuţii cu reprezentanţi ai industriei de publicitate pentru a interzice reclamele la junk food (mancare considerată nesănătoasă) în publicaţii, outdoor , on-line, dar şi în cinematografe. Această măsură susţine propunerea formulată anul trecut de Ofcom, autoritate care reglementează telecomunicaţiile în Anglia, care cerea producătorilor de alimente bogate în zahăr, sare sau grăsimi să nu difuzeze publicitate în timpul programelor pentru copii în mediul audiovizual . Ministerul Sănătăţii din Marea Britanie susţine că publicitatea care nu se desfăşoară în mediul audiovizual ar trebui să se supună aceloraşi reguli.
  •   2007-02-20
  •  

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist: Care sunt pasii pentru infiintarea firmei tale

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist, inspector HR

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.