Social

Publicitatea la junk food, interzisă în Marea Britanie

Comi
tetul de Practică Publicitară, organismul care reglementează industria de publicitate în Marea Britanie, vrea să impună interdicţii pentru publicitate la junk food , pentru categoria de varstă sub 16 ani. Oficiul britanic este în discuţii cu reprezentanţi ai industriei de publicitate pentru a interzice reclamele la junk food (mancare considerată nesănătoasă) în publicaţii, outdoor , on-line, dar şi în cinematografe. Această măsură susţine propunerea formulată anul trecut de Ofcom, autoritate care reglementează telecomunicaţiile în Anglia, care cerea producătorilor de alimente bogate în zahăr, sare sau grăsimi să nu difuzeze publicitate în timpul programelor pentru copii în mediul audiovizual . Ministerul Sănătăţii din Marea Britanie susţine că publicitatea care nu se desfăşoară în mediul audiovizual ar trebui să se supună aceloraşi reguli.
  •   2007-02-20
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase: De ce ai cumpara un smartphone? (partea a II-a)

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii