Social

Proprietarii de malluri il cauta pe clientul Popescu

Roma
nilor le place sa fie la moda, sa manance bine si sa vada un film, dar nu scapa ocazia sa se plimbe printre vitrine, chiar daca au sau nu ceva de cumparat. Are chef de distractie, cumparaturi, mancare buna si, nu in ultimul rand, sa vada un film, toate in acelasi loc, cu o varietate cat mai mare. Acesta ar fi, in cateva cuvinte, portretul-robot al consumatorului de mall bucurestean, pe care se vor lupta sa-l atraga si noile centre comerciale . In timp ce managerii actualelor malluri spun ca se bucura de vizita clientilor de toate varstele, cei care se pregatesc sa intre pe piata au un target clar: il cauta pe „Popescu intre 20 si 40 de ani care, preferabil, este femeie”. De baza: hainele si restaurantele. Peste 100.000 de clienti trec zilnic pragul celor trei magazine tip mall existente in Capitala. Pana in 2010, oferta de spatii comerciale se va tripla - numai in 2008 vor fi deschise sase malluri, care vor aduce pe piata o suprafata de cumparaturi aproape de doua ori mai mare decat cea existenta. Cu ce arme se vor bate centrele comerciale? „Veteranii” din domeniu pe aceasta piata spun ca secretul succesului este combinarea mai multor factori. Locul in care se afla magazinul este foarte important, urmat de managementul afacerii si strategia de pret. „Noi ne bazam foarte mult pe varietate. Vom avea zeci de magazine de haine si nu mai putin de 12 magazine de pantofi”, a declarat Ali Ergun Ergen, Retail Administrator&Development Manager Baneasa Developments. Distractia este un alt punct important, promovat deja de actualele malluri, dar care urmeaza sa fie exploatat si imbunatatit in viitor. „Avem unul dintre cele mai mari cinematografe, sala de bowling, centru de fitnes si cazinou electronic. Astfel, oamenii pot petrece timpul in mall nu doar pentru cumparaturi, ci si pentru a se recrea”, explica Burcu Karasoy, director de marketing si vanzari la Anchor Romania, dezvoltatorul primelor doua malluri bucurestene. Nici restaurantele nu sunt neglijate, fiecare mall urmand sa beneficieze de o zona special destinata gastronomiei. (continuarea in Evenimentul Zilei) Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro
  •   2007-10-05
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: O cariera de succes la varsta de 5 ani

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii