Social

Promovarea pensiilor private

Materialele publicitare pentru fondurile de pensii private trebuie sa contina cel putin denumirea completa a fondului de pensii si a administratorului acestuia, precum si adresa postala sau adresa de web a fondului. In materialele publicitare este interzisa comparatia intre fondurile de pensii private sau intre administratorii acestora, precum si formulari de tipul “cea mai mare societate de administrare a fondurilor de pensii administrate privat”, “cea mai buna schema de pensii private”, “cel mai performant fond”, sau orice sintagma din care sa rezulte garantii de castig - “rezultat garantat”, “castig garantat”, care nu sunt prevazute in prospectul de pensii private autorizat de Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP). Este interzisa, de asemenea, utilizarea unor declaratii ale participantilor la fondul de pensii . Fondurile de pensii private sunt promovate de agenti, consultanti, intermediari si brokeri. Agentul este persoana fizica avand un incheiat cu un administrator sau, dupa caz, cu un broker sau intermediar persoana juridica , care a fost avizat de catre Comisie. Brokerul de pensii private este fie o entitate nou-infiintata, fie o companie care activeaza deja pe piata de asigurari si care a fost autorizata de catre CSSPP. (continuarea in Business Standard ) Pentru mai multe informatii legate de afaceri, imobiliare, media si advertising, economie si finante aboneaza-te la Newsletter-ul Financiar Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea