Social

Printul Charles cistiga in instanta

Ziar
ul britanic “Mail on Sunday”, care a publicat anul trecut fragmente din jurnalul printului Charles, a incalcat dreptul la confidentialita-te si de copyright, a decis Curtea de Apel, mentinind sentinta pronuntata anterior de tribunal. Mostenitorul tronului Marii Britanii a dat in judecata publicatia care a tiparit extrase din jurnalul pe care Charles l-a tinut in 1997, in timpul vizitei sale la Hong Kong, in care, printre altele, se referea la oficialii chinezi ca la niste “figurine de ceara infricosatoare”. Ziarul a sustinut ca opiniile printului fata de relatiile bilaterale cu China sint de interes public , ca si atitudinea sa de mostenitor al tronului. Evenimentul la care asista printul - preluarea de catre China a Hong Kong-ului - era unul public, asadar jurnalul nu era nici confidential , nici privat, sustin jurnalistii. Judecatorul Nicholas Phillips a respins aceste argumente, aratind ca, desi majoritatea evenimentelor erau publice, comentariile printului referitoare la aceste actiuni nu erau. Si tocmai aceste comentarii au reprezentat esenta articolului publicat de “Mail on Sunday”, a conchis judecatorul.
  •   2006-12-23
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras: Cum iti gasesti un job pe timp de criza?

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras

Pune o intrebare