Social

Piersicile imbunatatesc digestia

Pier
sicile contin multa apa, saruri minerale, precum potasiu, vitaminele A, B si C, dar si fibre vegetale, necesare pentru o digestie usoara . „Persicile au 15% fructoza . Daca sunt prea dulci, nu sunt recomandate in curele de slabire. Nu trebuie sa le consumi nici in cure de slabire exclusive, deoarece nu au proteine de buna calitate”, afirma Mihaela Ionescu , nutritionist la Institutul de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice „N. Paulescu” din Bucuresti. Si diabeticii trebuie sa consume piersici in cantitati mai mici, in functie de greutate. Specialistii iti recomanda sa consumi zilnic 500 de grame de fructe de diferite tipuri, iar piersicile pot face parte din meniu. Compotul de piersici este racoritor si poate fi consumat mai ales in aceasta perioada, desi prin procesare, se pierd vitamine.
  •   2007-07-31
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras: Sfaturi pentru tinerii care isi incep activitatea profesionala

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu: Rolul tatalului in stabilirea bugetului familiei

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu, consilier financiar

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii