Social

Piersicile imbunatatesc digestia

Pier
sicile contin multa apa, saruri minerale, precum potasiu, vitaminele A, B si C, dar si fibre vegetale, necesare pentru o digestie usoara . „Persicile au 15% fructoza . Daca sunt prea dulci, nu sunt recomandate in curele de slabire. Nu trebuie sa le consumi nici in cure de slabire exclusive, deoarece nu au proteine de buna calitate”, afirma Mihaela Ionescu , nutritionist la Institutul de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice „N. Paulescu” din Bucuresti. Si diabeticii trebuie sa consume piersici in cantitati mai mici, in functie de greutate. Specialistii iti recomanda sa consumi zilnic 500 de grame de fructe de diferite tipuri, iar piersicile pot face parte din meniu. Compotul de piersici este racoritor si poate fi consumat mai ales in aceasta perioada, desi prin procesare, se pierd vitamine.
  •   2007-07-31
  •  

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: SteamOS poate fi descarcat incepand de astazi

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.