"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
O dieta bogata in peste si legume poate preveni aparitia astmului si a alergiilor in randul copiilor, arata un studiu efectuat de cercetatorii din Spania. Copiii care mananca zilnic peste 60 de grame de peste si peste 40 de grame de legume, in special rosii si vinete, sunt mai putin expusi riscului de a suferi de alergii , relateaza „Daily Mail". Studiul, publicat in jurnalul Alergiile si Imunologia Pediatrica, a cuprins 232 de baieti si 228 de fete in varsta de pana la sase ani si jumatate. Dr. Leda Chatzi, coordonatorul studiului, spune ca mecanismele biologice prin care aceasta dieta protejeaza corpul nu sunt pe deplin intelese, insa se pare ca pestele si legumele au proprietatea de a reduce inflamatia asociata cu astmul si alergiile. La randul sau, profesorul John Warner, seful Departamentului de pediatrie din cadrul Imperial College London, sustine ca dieta trebuie urmata nu numai de catre copii, dar si de adulti. Aboneaza-te la Newsletter-ul de Sanatate Acasa.ro ca sa afli cum iti mentii sanatatea si frumusetea.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »