Social

Pernod Richard pleaca in cucerirea vinurilor de lux

Pern
od Richard, cel de-al doilea mare producator de bauturi alcoolice din lume, are in plan introducerea unui nou vin din categoria premium pentru brandul de sampanie Mumm, anul viitor, pentru a concura cu LVMH Moet Hennessey Louis Vuitton si pentru a atrage mai multi clienti, scrie Bloomberg. Pernod, care a obtinut brandul Mumm in urma preluarii de anul trecut a Allied Domecq, pentru suma de 13 mld. $ (9,78 mld. euro), a afirmat ca imaginea brandului a avut de suferit din 1990, cand sampania a inceput sa fie vanduta in supermarketuri pentru 19 euro (25 $). Dom Perignon 1996, care este detinut de LVMH, se vinde cu 300 de euro (225,8 $). (continuarea in Ziarul Financiar )
  •   2006-12-14
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Marius Focsa: Cand se face solicitarea de restituire a TVA?

Expertul Acasa.ro, Marius Focsa, business consultant

Pune o intrebare