Social

Pe ce-si dau romanii banii

Romanii cheltuiesc mai mult pe bauturi alcoolice sau nealcoolice decat pe mancare. Ice-tea-ul, whisky si energizantele au avut cea mai mare crestere in ultmele 18 luni, desi inca detin procente mici in vanzari . Valoarea pietei de bunuri de larg consum a crescut cu aproape 17% in perioada ianuarie 2006 – iunie 2007, conform unui studiu intocmit de compania MEMRB, care analizeaza piata bunurilor de larg consum din perspectiva consumului casnic. Valoric, in lei, cea mai mare crestere a inregistrat-o industria bauturilor (20%), industria nonalimentara (15,7%), urmata de industria mancarii (13,4%). Si consumul a crescut cu 8%. Cele mai mari cresteri de vanzari, ca volum, au inregistrat marfurile nealimentare (15,3%), bauturile alcoolice si nealcoolice (8,5%) si in ultimul rand alimentele, care au crescut cu numai 4,2%. (continuarea in Jurnalul National ) Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea