"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Persoanele care consuma multa paine au un risc mai mare de a face cancer de rinichi , sugereaza cercetatorii italieni, citati de BBC news. Studiul, efectuat pe mai mult de 2.300 de persoane, arata ca si pastele si orezul ar putea creste usor acest risc, in timp ce legumele si carnea de pasare au efect invers . Cercetatorii britanici spun ca este prima data cand se ajunge la o astfel de concluzie si cere populatiei sa nu se alarmeze. In cadrul studiului, oamenii de stiinta de la Institutul de Cercetare Farmacologica din Milan, au urmarit istoria medicala a peste 760 de pacienti cu cancer de rinichi, precum si stilul de viata si de alimentatie in ultimii doi ani. Cercetarea, publicata in Jurnalul International de Cancer, a constatat ca pacientii care au mancat mai multa paine aveau un risc mai mare de a se imbolnavi de cancer renal. Raportul sugereaza ca index-ul glicemic ridicat din paine, paste si orez ar putea fi factorul de crestere a riscului.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »