Social

NY Times si Monster – o noua forta pe piata mondiala a recrutarilor

Comp
aniile americane New York Times si Monster Worldwide - operatorul numarul unu in recrutare online , cu 25 de milioane de vizitatori unici pe luna – au anuntat incheierea unui contract de colaborare, menit sa le intareasca pozitia pe piata, informeaza International Herald Tribune. “Alaturi de Monster, NY Times isi va mari prezenta in spatiul online de recrutari ”, a declarat Janet Robinson, directorul executiv al grupului Times. “Aceasta alianta face parte din strategia de prestare a unor servicii de recrutare online cat mai descentralizate”, a afirmat omologul lui Robinson de la Monster, William Pastore. Firmele media, atat cele cu vechime, cat si cele mai noi, poseda fiecare anumite avantaje concurentiale ce ar necesita cheltuieli uriase din partea celor care ar dori sa le depaseasca. Pentru ziare, astfel de parteneriate inseamna alierea cu cei considerati candva concurenti – pentru ca le-au diminuat incasarile din publicitate. Pentru companiile prezente exclusiv online, un asemenea acord reprezinta o buna modalitate de monitorizare a pietelor locale de recrutari, precum si cresterea vizibiliatatii brandului. (continuarea in Wall-Street )
  •   2007-02-16
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase: De ce ai cumpara un smartphone? (partea a II-a)

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras: Care sunt joburile de viitor?

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii