Social

NY Times si Monster – o noua forta pe piata mondiala a recrutarilor

Comp
aniile americane New York Times si Monster Worldwide - operatorul numarul unu in recrutare online , cu 25 de milioane de vizitatori unici pe luna – au anuntat incheierea unui contract de colaborare, menit sa le intareasca pozitia pe piata, informeaza International Herald Tribune. “Alaturi de Monster, NY Times isi va mari prezenta in spatiul online de recrutari ”, a declarat Janet Robinson, directorul executiv al grupului Times. “Aceasta alianta face parte din strategia de prestare a unor servicii de recrutare online cat mai descentralizate”, a afirmat omologul lui Robinson de la Monster, William Pastore. Firmele media, atat cele cu vechime, cat si cele mai noi, poseda fiecare anumite avantaje concurentiale ce ar necesita cheltuieli uriase din partea celor care ar dori sa le depaseasca. Pentru ziare, astfel de parteneriate inseamna alierea cu cei considerati candva concurenti – pentru ca le-au diminuat incasarile din publicitate. Pentru companiile prezente exclusiv online, un asemenea acord reprezinta o buna modalitate de monitorizare a pietelor locale de recrutari, precum si cresterea vizibiliatatii brandului. (continuarea in Wall-Street )
  •   2007-02-16
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist: Ce se intampla cu salariatii part-time de luna aceasta. Tot ce trebuie sa stii

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist, inspector HR

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii