Cinefilul Jean-Marie Boursicot avea doar 3 ani cand s-a indragostit iremediabil de tot ce inseamna cinematografie. La varsta de 28 de ani, in anul 1981, a imaginat si creat conceptul numit „Noaptea Devoratorilor de Publicitate”, un eveniment care a ajuns sa cucereasca sute de mii de oameni din lumea intreaga, de la Vladivostok si New York, pana la Praga, Singapore, Insulele Mauritius, Hong Kong sau Sydney. Boursicot a ajuns in Cartea Recordurilor pentru colectia sa de 700.000 de filme publicitare, ce creste constant cu cate 10.000-20.000 de clipuri in fiecare an.
Peste 40 de tari si 300.000 de „devoratori” de pretutindeni sarbatoresc an de an intr-o atmosfera unica arta de a face publicitate, de a transmite un mesaj, de a trezi emotii autentice si de a deschide o fereastra catre lumea intreaga.
De ce se reunesc anual sute de mii de fani ai “Noptii Devoratorilor de Publicitate” pentru 7 ore de program interactiv? Pentru ca experienta inseamna reclame cu adevarat bune, muzica ce trezeste simturile si surprize neasteptate mereu pe placul publicului.
“Imi plac reclamele spectaculoase, distractive, cu situatii imprevizibile, momente care te misca si actorii atipici. Acest eveniment nu este o lectie de marketing, este un moment cinematografic nemaipomenit de care trebuie sa te bucuri!”, spunea Boursicot.
Cei care doresc sa guste din plin experienta care se traieste doar o data pe an isi pot adjudeca biletele pe bilete.ro, in oficiile Postei Romane, in Magazinele Inmedio semnalizate Bilete.ro si in Magazinele Germanos. Toate informatiile si detaliile despre eveniment pot fi accesate pe facebook.com/devoratori.
Sirul momentelor memorabile se pierde usor la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2014, pe data de 7 noiembrie, la Sala Polivalenta!
Advertorial