Social

Nike mizeaza pe o crestere a afacerilor cu 50%

Mark
Parker, directorul executiv al , este de parere ca firma pe care o conduce ar putea cunoaste o marire cu peste 50 de procente a veniturilor sale la nivel global in urmatorii 5 ani, anticipand o cifra de afaceri de aproximativ 23 de miliarde de dolari. Pentru atingerea acestui obiectiv, renumita companie americana mizeaza pe cresterea loialitatii in randul clientilor si pe designul inovativ al produselor sale. In august 2006, Nike si-a anuntat decizia de a-si resegmenta portofoliul, pentru o mai buna relationare cu clientii, principalele 6 domenii rezultate fiind: , antrenament masculin, basket, fotbal, fitness feminin si sportiva. Tot in scopul personalizarii relatiei companie-client si al diferentierii pe piata, Nike isi propune sa se extinda cu inca 100 de magazine in urmatorii trei ani, jumatate dintre acestea fiind programate pentru SUA. (continuarea in Wall-Street )
  •   2007-02-08
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase: Efectele dependentei dintre cumparatori si vanzatori

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase: De ce ai cumpara un smartphone? (partea a II-a)

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase

Pune o intrebare