Social

Moda anti-brand, acum si in Romania

Un psiholog din Timisoara vrea sa-i convinga pe tineri ca hainele de firma ii depersonalizeaza. Psihologul timisorean Raluca Ionescu a inceput o campanie prin care sa-si convinga semenii ca nu haina il face pe om. In orice caz, nu eticheta ei. Interesul obsedant pentru hainele de firma, indus de reclame ingenios gandite, are ca unic efect depersonalizarea purtatorilor, apreciaza psihologul. Raluca Ionescu a absolvit Psihologia, si-a luat licenta cu o lucrare despre metrosexuali, iar in prezent scrie articole, tine cursuri si workshopuri in care abordeaza obsesia marcii, pornind de la ideea ca „suntem marcati de hainele pe care le imbracam mai mult decat ne dam seama, marcile au patruns puternic in viata noastra si credem in ele fara sa cercetam”. „Oameni-umerase” Obsedati sa poarte doar anumite marci de haine, tinerii uita de personalitatea lor, identificandu-se cu mesajul reclamelor care vand aceste branduri . Imbracandu-se intr-un tipar, ei se simt protejati, pentru ca apartin unei mase. (continuarea in

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea