Social

Moda anti-brand, acum si in Romania

Un p
siholog din Timisoara vrea sa-i convinga pe tineri ca hainele de firma ii depersonalizeaza. Psihologul timisorean Raluca Ionescu a inceput o campanie prin care sa-si convinga semenii ca nu haina il face pe om. In orice caz, nu eticheta ei. Interesul obsedant pentru hainele de firma, indus de reclame ingenios gandite, are ca unic efect depersonalizarea purtatorilor, apreciaza psihologul. Raluca Ionescu a absolvit Psihologia, si-a luat licenta cu o lucrare despre metrosexuali, iar in prezent scrie articole, tine cursuri si workshopuri in care abordeaza obsesia marcii, pornind de la ideea ca „suntem marcati de hainele pe care le imbracam mai mult decat ne dam seama, marcile au patruns puternic in viata noastra si credem in ele fara sa cercetam”. „Oameni-umerase” Obsedati sa poarte doar anumite marci de haine, tinerii uita de personalitatea lor, identificandu-se cu mesajul reclamelor care vand aceste branduri . Imbracandu-se intr-un tipar, ei se simt protejati, pentru ca apartin unei mase. (continuarea in
  •   2007-09-24
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii