Social

Mesaje de la Comisia Europeana pe YouTube

Inst
itutia isi va posta materialele audiovizuale pe celebrul site, pentru ca acestea sa fie mai usor de accesat. Comisia Europeana intra in era comunicatiilor. Institutia si-a creat propria sectiune pe site-ul YouTube , unde isi va posta mesajele audiovizuale. Blogul va fi inaugurat pe 29 iunie, iar vizitatorii il vor putea accesa la adresa www. youtube .com/EUtube. Potrivit oficialilor CE, mesajele afisate online vor fi traduse in toate limbile Uniunii Europene. Acest fapt va marca o schimbare fata de traditia de pina acum de pe YouTube, unde cele mai multe inregistrari sint in limba engleza. Sectiunea rezervata UE va avea si o alta functie speciala - vizitatorii vor putea sa-si exprime aici parerile referitoare la activitatea institutiilor comunitare. Intregul proiect a fost initiat si supravegheat de comisarul european pentru Comunicatii, Margot Wallstrom. Potrivit spuselor sale, inovatia nu va costa Comisia nici un ban in plus deoarece, pe YouTube, se vor posta deocamdata doar inregistrari deja existente. In prezent, pe site-ul oficial al UE exista mesaje audiovizuale care pot fi accesate online. Numarul vizitatorilor e insa extrem de scazut, pentru ca oamenii nu stiu de existenta lor. Liderii CE spera ca, prin afisarea pe YouTube, audienta inregistrarilor sa creasca vertiginos. YouTube este, in acest moment, cel mai cunoscut site de imagini din lume. El are peste 100 de milioane de vizitatori zilnic si detine 43% din piata mondiala de cautari video pe Internet. In plus, la fiecare 24 de ore, sint postate online 65.000 de clipuri noi. Comisia Europeana nu e prima institutie importanta care si-a creat propria sectiune aici. Downing Street, BBC si Euronews beneficiaza deja de acest serviciu. Liderii comunitari spera ca, prin promovarea online, sa-si atraga mai multi simpatizanti din rindul tinerilor. Mai ales ca jumatate din vizitatorii YouTube au virste sub 20 de ani. Oficialii de la Bruxelles spun ca nu vor concura, deocamdata, cu clipurile lui Paris Hilton, care sint, la ora actuala, cele mai populare inregistrari de pe YouTube. Ei spera totusi sa-si creasca, treptat, numarul de accesari online si sa devina tot mai cunoscuti. „Avantajul unui canal pe YouTube este foarte mare. Daca cineva acceseaza un anumit mesaj, programul te indeamna sa vezi si alte inregistrari din aceeasi sectiune“, a declarat purtatorul de cuvint al Comisiei Europene, Mikolaj Dowgielewicz.
  •   2007-06-28
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: 6 sfaturi pentru a depasi plafonarea la job

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare