"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Adultii trebuie sa consume trei portii de legume zilnic daca vor sa-si reduca la jumatate riscul de a-si pierde memoria la batranete , se arata intr-un studiu publicat in revista americana Neurology. Legumele contribuie la incetinirea distrugerii neuronilor (celulele creierului) datorita faptului ca majoritatea sunt extrem de bogate in vitamina E . Dintre legumele consumate, spanacul, laptuca si alte legume cu frunze verz, au avut efectul cel mai pronuntat in incetinirea degenerarii cerebrale, se arata in studiul desfasurat pe o perioada de sase ani asupra persoanelor cu varsta peste 65 de ani . Aboneaza-te la Newsletter-ul de Sanatate Acasa.ro ca sa afli cum iti mentii sanatatea si frumusetea.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »